Dla zapewnienia jak najlepszej obsługi, wszystkim Klientom oferujemy dedykowaną pomoc techniczną.
Korzystanie z naszej oferty gwarantuje wsparcie dystrybutorów w zakresie odpowiedniego doboru materiału zapewniającego pełną kompatybilność z twoim urządzeniem, pomoc w instalacji tonera w twojej drukarce, ale również opiekę w przypadkach wystąpienia problemów z funkcjonowaniem urządzenia z zainstalowanymi materiałami eksploatacyjnymi Smarton.
Pamiętaj, by przy okazji planów zakupu nowego urządzenia dla twojej firmy, uwzględnić
poradę naszych doradców. W ten sposób zagwarantujesz sobie pełną kompatybilność
produktów Smarton z zakupionym urządzeniem i dodatkowo zyskasz kompleksowy
pakiet bezpieczeństwa oparty na gwarancjach obu producentów.
Możesz wybrać dogodną formę naszego wsparcia, telefonicznie, mailowo
a w trudnych przypadkach możemy pomóc poprzez wizytę naszego przedstawiciela.